Welcome

19.04.2013 21:06

Welcome!

Vítám Vás na mém blogu! Jsem puberťačka jako každá jíná, jen mě baví psát a tak sem si rozhodla založit blog. Příjde mi totiž hrozně zajímavé, psát si na stránky recenze, zkušenosti a taky zápisky ,a protože si píšu v realitě deník, tak bych ho mohla nějak filtrovat i sem. Jinak mám hrozně ráda psy (ne PSY ale pejsky:D), hudbu, Mamku.. Nesnášim různý broučky a ze všeho nejvíc se bojim mravenců.. Někomu to asi příjde vtipný ale mě ne.. :D Chtěla bych a doufám že se Vám stránky líbí a že se sem budete vracet protože o to ostatně jde, kdybych měla blog bez čtenářů, to by bylo samozřejmě na nic.. Taky ohledně přezdívky, moje přezdívka zní jako nějaké cizí jméno. Našla jsem totiž web na kterém zadáte jméno a vyhledá se vám vaše druhé jméno v "elfím" světě. Ta proč to neskusit?:D Vznikla Nienn. Takže, krásné čtení přeje Nienn:)